mardi 2 janvier 2018

Happy New year

Bonjour à tous!Hello there!

Un début d'année est toujours synonyme de nouvelles résolutions... Alors j'ai décidé de consacrer plus de temps au scrap... et moins à mon blog.... 
Les temps changent, et j'ai beaucoup plus d'échanges sur Instagram que sur ce blog. Je ne porte aucun jugement, je suis la première à déserter les blogs des autres...
Bien sûr, je vais le laisser ouvert, on ne sait jamais, je pourrai avoir l'envie de revenir y faire un tour... Mais pour l'instant, je n'en ai plus envie, et je n'ai pas envie de me forcer à faire des choses dont je n'ai plus envie....
Je voulais quand même écrire ce petit post pour vous remercier de m'avoir suivie jusqu'ici, l'histoire continue sur d'autres supports numériques, alors si le coeur vous en dit, vous pouvez cliquer ICI pour suivre mes aventures scrappesques.


As I'm starting a new year, and as it is time for new resolutions, in 2018, I've decided to spend time on what really matters to me.
Thus, I've decided that writing posts is really time-consuming. Even though many people get connected around here everyday, no-one is leaving any comments. I'm not blaming anyone since I'm doing exactly the same on other people's blogs. Times have changed, and I find Instagram more interactive than a blog...
Of course, I'll keep it open, one never knows, I might feel like writing back in a few months, or years, but for the time being, I want to spend my time on what I really like, that is to say scrapping!
So this is not the end of the story, this is the same story going on another network. If you feel like following me on Instagram, please CLICK HERE.
Thanks a lot for your support all through these years.
Love from france
xxx
Christine

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire