vendredi 23 juin 2017

Le Grand Bleu - Sparklers Team

Bonjour à tous, Hello,

Bienvenue dans ce nouveau Scrappy Friday !!!Welcome here for a new Scrappy Friday!!!
Voici ma page. Le cinéma des années 80-90 est indubitablement associé au film que j'ai adoré : Le Grand Bleu! C'est LE film de mes années d'adolescente!!!

Here is my page, looking back on the 80's - 90's for the last time....  I must confess that one film really symbolizes these years for me, I don't really know if you American people have ever heard of it.... It's "Le grand Bleu" (The Big Blue) and it was a huge success here in France, it really symbolizes our generation.


Pour décorer ma page, j'ai utilisé les sequins de la collection Hey Kiddo, ainsi que des chevrons et des étoiles en liège.
To decorate my page, I used the Hey Kiddo sequins, as well as the Cork Chevrons and some Shooting Cork Stars.

 Quelques petits détails /Here are some details








A la semaine prochaine, pour un nouveau Scrappy Friday!
Biz
See you next week for my next Scrappy Friday!
Love from France,

Christine
Et si le coeur vous en dit, utilisez le code CHRISTINE15 Afin de bénéficier de 15% de réduction sur votre commande chez Speigelmomscraps!
Feel like buying some goodies? Use my code to get an immediate 15% discount code on every products in Spiegelmomscraps Shop!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire